بلوار آیت الله کاشانی، روبروی شاهین جنوبی، جنب بانک پاسارگاد، ساختمان روزت، طبقه 7، واحد 25

تزریق فیلر بینی ​

تزریق فیلر به بینی (رینوپلاستی)، یکی از بهترین روش های غیر جراحی برای آن دسته از افرادی است که از مشکلات جزئی در بینی خود رنج می برند. اصلاح فرم بینی، مناسب آن دسته از بیمارانی است که می خواهند بدون جراحی شاهد تغییرات جزئی بر روی بینی شان باشند. این روش در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. در واقع، بیمار بعد از انجام تزریق فیلر به بینی می تواند به فعالیت های روزمره خود بپردازد. در این مقاله قصد داریم تا شما عزیزان را با این روش زیبایی و مزایای آن بیشتر آشنا نماییم.

آشنایی با مزایای تزریق فیلر به بینی

اصلاح فرم بینی بدون جراحی، بهترین روش برای آن دسته از بیمارانی است که می خواهند بدون هیچگونه درد و خونریزی تغییرات جزئی در بینی خود اعمال کنند. از جمله مهمترین مزایای تزریق فیلر به بینی می توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • روش غیر تهاجمی
  • با کمترین درد و خونریزی
  • عدم نیاز به بخیه
  • عدم نیاز به استفاده از بی حسی کامل
  • بهبودی در سریع ترین زمان ممکن

آشنایی با فرایند تزریق فیلر به بینی

تزریق فیلر به بینی، یکی از بهترین روش های غیر جراحی جهت اصلاح فرم بینی می باشد. قبل از انجام این روش، پزشک باید فاصله بین بخش های مختلف صورت و بینی را شناسایی کرده و معاینات لازم را برای این کار انجام دهد. پزشک قبل از تزریق فیلر فاصله بین بینی، گلابلا، لب و چانه را به طور دقیق اندازه گیری می کند. در صورت وجود هرگونه ناهماهنگی نیاز به بازسازی لب یا چانه بیمار هم وجود دارد.

تزریق فیلر به بینی، کار چندان سختی نمی باشد. سر بیمار باید کمی به عقب خم شود. برای این کار بهتر است که بیمار بر روی تخت بنشیند. در این روش، نیازی به استفاده از بی حسی موضعی نمی باشد. البته بهتر است که در صورت تزریق فیلر به نوک بینی از بی حسی موضعی استفاده شود. پزشک جهت تزریق فیلر از یک سری مواد پرکننده پوستی استفاده می کند تا اشکالات جزئی در فرم بینی بیمار را از بین ببرد. پزشک با توجه به صلاحدید خود، فیلر را به عمیق ترین لایه پوست بینی تزریق می کند. این امر باعث می شود تا ظاهر بینی به نحو بسیار مطلوبی تغییر کند.

تزریق فیلر به بینی به چه منظوری انجام می شود؟

تزریق فیلر به بینی، یکی از بهترین روش های غیر جراحی برای اکثر بیماران به شمار می رود. بعد از انجام این روش می توان شاهد نتایج آن در کمترین زمان ممکن بود. این روش در مقایسه با جراحی زیبایی بینی، کم تهاجمی تر و ارزان تر می باشد. اکثر بیماران، تزریق فیلر را به جراحی بینی ترجیح می دهند. پزشک با توجه به صلاحدید خود می تواند از انواع مختلفی از فیلرها جهت تزریق به بینی استفاده نماید. تزریق فیلر به منظور تغییر و اصلاح فرم بینی در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود. به عبارتی، فرد در زمان بسیار کوتاه می تواند شاهد تغییر فرم بینی خود باشد. برای برخی از بیماران، استفاده از این روش زیبایی مناسب نمی باشد. امکان دارد پزشک متخصص بعد از بررسی وضعیت بیمار، عمل جراحی بینی را به او پیشنهاد دهد. برای اینکه به بهترین نتیجه برسید، باید با یک پزشک متخصص خوب در اینباره مشورت نمایید.

دوام فیلر بینی چقدر است؟

تزریق فیلر به بینی باید با توجه به یک سری فاکتورهای مهم انجام شود. گاهی اوقات امکان دارد که پزشک، تزریق را برای بیمار تکرار کند تا بینی او به فرم دلخواه درآید. به طور کلی می توان گفت که فیلر بینی به مدت 6 الی 18 ماه ماندگاری دارد. بیمار بعد از گذشت این مدت باید دوباره جهت تزریق فیلر به پزشک مراجعه نماید. رینوپلاستی در واقع، بهترین راهکار زیبایی جهت اصلاح فرم بینی بدون هیچگونه درد و خونریزی می باشد.

چه کسانی کاندید تزریق فیلر بینی نیستند ؟

 

تزریق فیلر بینی برای آن دسته از افرادی که دارای مشکلات زیر هستند، مناسب نمی باشد. پزشک با بررسی شرایط این دسته از بیماران، جراحی بینی را به آنها توصیه می کند.

  • افرادی که بینی های آنها دارای انحراف زیاد می باشد.
  • افرادی که بر روی بینی خود، قوز بزرگ دارند.
  • افرادی که از مشکلات تنفسی ناشی از انحراف بینی رنج می برند.

تماس با ما و رزرو نوبت

نکات مهمی که باید بعد از تزریق فیلر بینی بدانید

مراقبت بعد از تزریق فیلر بینی از جمله نکات مهمی بوده که باید مدنظر قرار دهید. با رعایت یکسری نکات مهم می توان بهترین نتیجه ممکن را از انجام این روش زیبایی کسب نمود. البته انتخاب یک پزشک متخصص که در زمینه تزریق فیلر بینی، با تجربه باشد دارای اهمیت ویژه ای است. با رعایت یک سری دستورالعمل های خاص که در ادامه به آنها اشاره می کنیم، می توان ماندگاری و دوام این روش را تضمین نمود.   

تزریق فیلر بینی به چه افرادی توصیه نمی شود؟

همانطور که در جملات پیشین اشاره نمودیم، تزریق فیلر به بینی باید با توجه به شرایط بیمار انجام شود. هر فردی از مشکلات مختلفی در رابطه با شکل ظاهری بینی خود رنج می برد. در واقع نمی توان از این روش غیر جراحی جهت درمان تمام مشکلات بینی استفاده نمود. به طور کلی، آن دسته از افرادی که دارای شرایط زیر می باشند، بهتر است که از تزریق فیلر بینی خودداری نمایند.  

بهترین مطب جهت تزریق فیلر بینی در تهران

یکی از مهمترین نگرانی های بیماران، یافتن بهترین دکتر متخصص جهت تزریق فیلر بینی می باشد. از آنجا که بینی مهمترین عضو در صورت به شمار می رود، انتخاب بهترین پزشک متخصص جهت تزریق فیلر بینی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. تزریق فیلر بینی در مقایسه با سایر روش های غیر جراحی، پیچیده تر می باشد. به همین دلیل نیاز است که به بهترین متخصص پوست برای این کار مراجعه نمود. برای مشاوره در زمینه تزریق فیلر بینی با سلین تماس بگیرید.

فرم رزرو وقت و مشاوره رایگان