بلوار آیت الله کاشانی، روبروی شاهین جنوبی، جنب بانک پاسارگاد، ساختمان روزت، طبقه 7، واحد 25

70 درصد تخفیف بادی آنالیز فقط برای 48 ساعت

ساعت‌
دقیقه
ثانیه
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

598/000

فقط

98/000 تومان

لیست پخش ویدیو

معرفی دستگاه بادی آنالیز مجموعه سلین

معرفی دستگاه بادی آنالیز مجموعه سلین

فرم رزرو تخفیف بادی آنالیز

چرا باید از دستگاه بادی آنلایز استفاده کرد ؟

سیستم بدن انسان ها از ترکیبات مختلفی ایجاد شده است. دستگاه آنالیز بدن در واقع نقش یک کنترل گر را برای بدن ایفا می کند. این جمله به این معناست که آگاهی از درصد ترکیبات مختلف بدن و میزان دقیق هر یک از آنها می تواند در حفظ و ارتقا وضعیت سلامت فرد نقش بسزایی داشته باشد. جامعه ی مدرن امروزی و نحوه ی لایف استایل غالب در آن باعث شده تا درصد طبیعی ترکیبات بدن انسان ها دستخوش تغییرات اساسی و البته خطرناک شود. همانگونه که اطلاع دارید، بسیاری از بیماری های قلبی عروقی(cardiovascular disease) به علت تجمع بیش از حد چربی در عروق و یا بیماری فشار خون( hypertension ) ایجاد می شوند. این بیماری ها متاسفانه دارای رنج بالایی از موربیدیته و مورتالیته برای افراد مبتلا هستند. لذا به نظر می رسد که پیگیری و مداخله ی زودهنگام جهت پیشگیری از بروز چنین بیماری هایی امری ضروری است.

ترکیبات تشکیل دهنده‌ی بدن

ترکیبات تشکیل دهنده ی ساختار بدن انسان در تعادل با یکدیگر قرار دارند. البته این امر به معنی مساوی بودن درصد این ترکیبات در بدن نیست. به عنوان مثال حجم بالایی از بدن انسان ها را آب تشکیل می دهد. در مقابل آن، درصد ترکیبات دیگری همچون پروتئین و چربی و املاح، به نسبت کمتر است. در این بین اهمیت تعیین میزان چربی نسبت به توده ی عضله و وزن کلی بدن، در برابر سایر ترکیبات، بیشتر است. در دستگاه آنالیزور بدن، ترکیبات کلی به صورت توده ی چربی( fat mass) و توده ی بدون چربی(free fat mass) مشخص می شود. البته این یک تقسیم بندی کلی است؛ این دستگاه قادر است تا در هر یک از اندام های بدن درصد توده ی چربی و بدون چربی را مشخص نماید. بنابراین با استفاده از دستگاه آنالیز بدنن می توان به سادگی از وضعیت کلی بدن و هر یک از اندام ها مطلع شد.

بادی آنالیز

معرفی دستگان آنالیز بدن ANEA BIA

ANEA BIA دستگاه آنالایزر ترکیب بدنی به روش مقاومت الکتریکی، چربی، عضله، آب و پروتئین را اندازه گیری می کند. با این داده ها شما می توانید چگونگی تاثیر رژیم تغذیه ای، برنامه تمرینی و تغییرات سبک زندگی خود را پایش کنید.

آنالایزر آنیا سبک بوده و به راحتی قابل نصب و جابه جایی میباشد. کاربر به سادگی روی دستگاه ایستاده بلافاصله وزن سنجیده می شود و در ادامه با در دست گرفتن دسته های آنالایزر و قرار دادن پاها در محل تعیین شده تمامی مراحل آنالیز بدن به صورت تمام اتوماتیک و در چند ثانیه و به صورت دقیق انجام می شود.

  1. تحلیل داده ها (ارزیابی ترکیبات بدن)

  2. توده بدون چربی (اندازه گیری در تمام بدن و هر کدام از اندام ها)

  3. توده چربی (اندازه گیری در تمام بدن و هر کدام از اندام ها و آنالیز چربی احشایی)

 

 

 

موارد مورد توجه قبل از استفاده از دستگاه آنالیز بدن

پیش از انجام آنالیز بدن باید برخی نکات را رعایت نمایید. در ابتدا توصیه می شود که آنالیز را در حالت ناشتا انجام دهید. در صورتی که نمی توانید ناشتا این فرایند را انجام دهید، می توانید دو ساعت پس از صرف آخرین وعده ی غذایی میل شده برای انجام آنالیز اقدام کنید. هرگز پس از انجام فعالیت های مختلف همچون انواع فعالیت های ورزشی، سونا یا استحمام، از دستگاه آنالیز استفاده نکنید؛ زیرا نتایج بدست آمده اصلا قابل اعتماد نمی باشد. این فرایند باید در دمای طبیعی محیط انجام گیرد و قبل از آن باید فرد حدود 5 دقیقه در وضعیت ایستاده باشد.

 فرد قبل از قرار گرفتن روی دستگاه آنالیز، باید لباس های ضخیم و سنگین خود را خارج نماید. همچنین هرگونه وسیله ی فلزی مثل ساعت را از دست خارج کرده و گوشی همراه خود را در محلی دور از دستگاه قرار دهد. یک توصیه ی اختصاصی نیز برای خانم های عزیز قبل از انجام آنالیز توسط دستگاه آنالیز در نظر گرفته شده است. بهتر است در دوران قاعدگی از دستگاه آنالیز استفاده نکنید؛ زیرا این فرایند فیزیولوژیک، نتایج به دست آمده را تحت تاثیر قرار می دهد.

تلفن تماس:
۰۲۱-۴۴۰۵۰۷۸۸
۰۲۱-۴۶۱۰۲۶۸۰
۰۹۱۲۵۳۵۶۵۹۲

● ساعات کاری: از ۸ صبح تا ۸ شب
● پنجشنبه‌ها تا ساعت ۲ بعدازظهر

درج پیام در سایت