بلوار آیت الله کاشانی، روبروی شاهین جنوبی، جنب بانک پاسارگاد، ساختمان روزت، طبقه 7، واحد 25

زاویه‌سازی صورت

وجود تناسب و هارمونی بین بخش ‌های مختلف صورت علاوه بر زیبایی بیشتر باعث می‌ شود فرد اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند. داشتن چشم های زیبا یا بینی مناسب به تنهایی نمی تواند فرد را زیبا کند، باید بین سایر اجزای صورت تناسب وجود داشته باشد. ریمادلینگ و زاویه سازی صورت با هدف ایجاد تناسب بین اجزای صورت و نمایش زیبایی عمقی پنهان شده در صورت کنونی فرد انجام می شود. برای پیاده‌ سازی این متد زیبایی روش های مختلفی وجود دارد. از جمله آنها می‌توان به لیفت با نخ، تزریق ژل، تزریق چربی، نانوفت  بوتاکس و غیره اشاره کرد. انتخاب نوع روش بسته به تشخیص متخصص، نواقص صورت، سن فرد، جنس پوست و … دارد.

تماس با ما و رزرو نوبت

مطب زیبایی سلین ( دکتر اسماعیل زاده)

در مطب زیبایی سلین دکتر رقیه اسماعیل زاده به شکل تخصصی خدمات کانتورینگ، زاویه سازی و افزایش هارمونی صورت را به مراجعین ارائه می نماید. جهت آشنایی بیشتر شما با خدمات ریمادلینگ و زاویه سازی صورت این مطب، در این صفحه به شکل تخصصی اطلاعات لازم ارائه می گردد.

هارمونی زیبایی صورت

برای برطرف کردن نقص‌ های موجود در صورت و اصلاح برخی از ویژگی ‌ها از روش هارمونی یا هماهنگ سازی استفاده می شود. برای هماهنگ سازی و ایجاد هارمونی اجزای صورت از تکنیک ‌های مختلفی استفاده می ‌شود. هدف هماهنگی و زیبا سازی اجزای صورت با هم است. در هارمونی صورت برخی از اجزا که افتادگی دارند لیفت می‌شوند. برخی اجزای صورت برجسته تر شده و در نهایت این زیبا سازی منجر به جوان سازی و تقارن اجزای صورت می شود.

روش های مختلف زاویه سازی و ریمادلینگ صورت

ریمادلینگ و زاویه سازی صورت با متدها و روش های مختلف زیبایی پیاده‌ سازی می ‌شود. از جمله این روش ها تزریق های مختلفی مثل تزریق چربی، نانوفت و بوتاکس را می توان نام برد. همچنین جهت لیفت اجزای صورت از اندولیفت و لیفت با نخ استفاده می شود. این متدها بسته به نوع نقص صورت به شکل ترکیبی یا تکی به کار می‌روند. هدف نهایی رسیدن به ظاهری هماهنگ، زیبا و متعادل است. در متدهای ترکیبی کانتورینگ و ریمادلینگ صورت و جوان سازی همزمان روی صورت فرد انجام می‌شود و فرد بین ۵ تا ۱۰ سال جوان تر به نظر می رسد.

اندولیفت برای زاویه سازی و ریمادلینگ صورت

جدیدترین روش لیفت صورت که برای جوان سازی به کار می رود اندولیفت است. این روش باعث هارمونی بیشتر اجزای صورت می گردد. از اندولیفت جهت رفع افتادگی غبغب، پلک فوقانی، رفع پف زیر چشم، رفع خطوط عمیق پیشانی و رفع اسکار ناشی از آکنه استفاده می شود. برای رفع افتادگی در یک سوم پایینی صورت از اندولیفت استفاده می شود. روش کار اندولیفت به شکل وارد کردن فیبر نازکی در عمق سطح پوست است. برای این کار از یک لیزر دایود ۱۴۷۰ استفاده می کنند. متخصص پوست میزان نفوذ و عمق لیزر را مشخص می‌کند. در این روش چربی های تجمع یافته در ناحیه که علت افتادگی آن بخش هستند هدف قرار گرفته و از بین می‌روند. در ناحیه پف زیر چشم و پلک پایین چشم که علت آن تجمع آب میان بافت ها است اندولیفت این آب تجمع یافته را از بین می برد. وجود پف باعث می ‌شود که فرد خسته و پیر به نظر برسد و با این روش حذف می گردد.

همان طور که مشخص شد روش اندولیفت یک درمان همه جانبه است. امروزه افراد دیگری نیز در حال پابلیش نتایج درمانی اندولیفت در زمینه های مختلف زیبایی در ژورنال های معتبر هستند.

تزریق چربی یا نانوفت برای زاویه سازی صورت

پیوند چربی یا تزریق چربی به صورت به این شکل است که ابتدا چربی لازم از نواحی خاصی در بدن فرد برداشته می شود. سپس این چربی پس از اعمال پروسه های خاص و پردازش به صورت فرد تزریق می گردد. در روش درمانی پی آر پی نیز چربی از بدن خود فرد برداشته می شود. این امر سبب می‌شود بدن بیمار واکنش ایمنی نشان ندهد و درمان کاملا ایمن و موثر باشد.

چربی از نواحی خاص بدن فرد بعد از بی حسی برداشته شده و به علت داشتن سلول های بنیادی و فاکتورهای رشد می تواند زنده بماند. وقتی چربی در نواحی از صورت مثل زیر چشم، فک، گونه ها، خط خنده یا چانه تزریق می شود صورت جوان تر می شود. همچنین از این چربی برای برجسته سازی و حجم دهی نواحی مختلف صورت استفاده می شود. در واقع تزریق چربی سبب لیفت صورت نیز می گردد. برای حجم دهی اجزای صورت زیر ۵ سی سی ژل هیالورونیک اسید استفاده می شود. در مواردی که فرد نیاز به حجم دهی بالای 5 سی سی داشته باشد از روش تزریق یا پیوند چربی استفاده می شود.

تزریق نانوفت اصلی ترین روش تزریق چربی در نواحی مختلف صورت است که برای ریمادلینگ و زاویه سازی صورت و جوان سازی به کار می‌رود. در این روش تزریق چربی، چربی حاوی سلول‌های بنیادین بیشتری است و بنابراین خاصیت جوان سازی آن قوی تر و بیشتر است.

تزریق ژل برای زاویه سازی و ریمادلینگ چهره

برای زیبایی چهره می توان از روش تزریق ژل هیالورونیک اسید استفاده کرد. در این روش تزریق، ژل هیالورونیک اسید باعث حجم دهی و جوان سازی نواحی صورت می گردد. از این روش تزریق می توان برای ریمادلینگ، کانتورینگ و زاویه‌سازی صورت استفاده کرد. در نواحی مختلف صورت مثل لب ها، چانه، گونه و رفع خطوط پیشانی می توان از تزریق فیلر استفاده کرد. جهت رفع خط اخم و خنده و تیرگی زیر چشم و زاویه دهی فک نیز می توان از روش تزریق ژل استفاده کرد.

این روش وقتی حجم دهی زیر 5 سی سی باشد مقرون به صرفه است. در صورتی که فرد بالای 5 سی سی حجم دهی نیاز داشته باشد بهتر است از تزریق چربی استفاده کرد، زیرا در صورتی که چربی برداشته شده بیشتر باشد می‌توان آن را حفظ کرد و برای ترمیم آن را استفاده کرد. حفظ چربی باقیمانده تحت شرایط خاصی امکان پذیر است. برای زنده مانی بافت چربی و نگهداری آن باید شرایط خاصی ایجاد کرد تا اثربخشی چربی از بین نرود.

تزریق بوتاکس برای افزایش هارمونی صورت

ساده ترین اقدامی که میتوان برای رفع چین و چروک های ظریف و ریمادلینگ و زاویه سازی صورت روی آن انجام داد تزریق بوتاکس است. افرادی که مشکلات تقارنی دارند مثلا ابروهای آنها بالا و پایین است یا در یک چشم مشکل افتادگی پلک دارند می توانند از روش تزریق بوتاکس استفاده کنند. بوتاکس را فقط می توان در نواحی خاصی تزریق کرد. در صورتی که بیشتر از حد تزریق شود یا در ناحیه نادرست تزریق شود صورت دچار ماسکه می شود و احتمال افتادگی پلک بالا می‌رود.

لیفت صورت و زاویه سازی با نخ های کلاژن ساز

یکی از متدهای کم تهاجمی برای ریمادلینگ و زاویه سازی صورت ، لیفت با نخ است. در این متد پوست توسط نخ های پزشکی تحریک کننده کلاژن به سمت بالا بسته و کشیده می شود. بسته به  ناحیه ای از صورت که قرار است لیفت شود نخ با نوع متفاوت انتخاب می‌شود. نخ های لیفت انواع و برندهای مختلفی دارند. برای لیفت ابرو و شقیقه، خط فکی، زیرگونه، لپ ها، پلک فوقانی و پیشانی می توان از نخ لیفت استفاده کرد. نخ لیفت باعث کشیدگی در پوست و رفع افتادگی می‌گردد.

بهترین روش زاویه سازی و ریمادلینگ صورت

بسته به نوع صورت، ممکن است فردی به همه پروسیجرهای زیبایی که در بالا ذکر شد نیاز داشته باشد. برخی نیز ممکن است تنها با یک متد به زیبایی و هارمونی و تعادل چهره برسند. فاکتورهای موثر در انتخاب متد شامل جنس پوست، سن فرد و میزان افتادگی پوست است. اثربخشی روش های ترکیبی بستگی به فرد دارد و از یکی به دیگری متفاوت است. ریمادلینگ نوعی تغییر چهره نیست بلکه هدف نمایش زیبایی عمقی چهره کنونی فرد است. با رفع نواقص و بهبود در زیباسازی صورت، فرد جذاب تر می شود. به طور کلی و قطعی نمی‌توان تعیین کرد که چه روشی برای ریمادلینگ و زاویه سازی صورت بهترین است. باید انتخاب روش موثر بر اساس میزان مشکلات پوستی هر فرد انجام شود.


بهترین مطب برای زاویه سازی و ریمادلینگ صورت

روش هایی مثل ریمادلینگ و زاویه سازی صورت و افزایش هارمونی با توجه به نیاز فرد به شکل ترکیبی روی او انجام می شوند. هدف رسیدن به نتیجه مطلوب از نظر شخص است. قبل از انجام هر متد درمانی ابتدا فرد توسط متخصص در مطب زیبایی سلین مشاوره می شود. برای فرد تمام مسیر درمان شفاف سازی می گردد. و این امکان وجود دارد که کلیه متدهای لازم برای یک بیمار در یک روز انجام شود.

تغییرات زیباجویان عزیز

رضایت مشتری های عزیز از خدمات

فرم رزرو وقت و مشاوره رایگان