بلوار آیت الله کاشانی، روبروی شاهین جنوبی، جنب بانک پاسارگاد، ساختمان روزت، طبقه 7، واحد 25

فیلر خط خنده​

خط خنده چیست؟

خط خنده و یا خط لبخند به چین و چروک های اطراف دهان و در نزدیکی چشم ها گفته می شود. این خطوط هنگام خندیدن در نواحی گفته شده بیشتر به چشم می آیند. اما خوشبختانه برای ترمیم خط خنده روشی آسان به نام تزریق فیلر خط خنده وجود دارد. اگر چه خطوط خنده یکی از شایع ترین چین و چروک ها به شمار می آیند اما شدت این خطوط در افراد مختلف با یکدیگر تفاوت دارد.

خط خنده چگونه ایجاد می شود؟

 

از جمله دلایل ایجاد خط خنده می توان به افزایش سن، تابش نور خورشید و کشیدن سیگار اشاره نمود. قرار گرفتن پوست شما در معرض اشعه فرابنفش خورشید باعث از بین رفتن پروتئین های کلاژن و الاستین پوست که از فاکتورهای نرمی پوست به شمار می آیند، می شود. سیگار نیز از دیگر عوامل نابود کننده این پروتئین ها به شمار می آید. با افزایش سن نیز خطوط خنده ایجاد شده نمایان تر  خواهند شد. بدون عادت داشتن به سیگار کشیدن افزایش سن و قرار گرفتن در معرض اشعه فرابنفش خورشید نیز می تواند به تنهایی در ایجاد این چین چروک ها موثر واقع شود.

 با افزایش سن شکل استخوان های گونه تغییر کرده و این مساله باعث آویزان شدن پوست شما در ناحیه گونه ها خواهد شد. علاوه بر تمامی عوامل ذکر شده، جاذبه زمین نیز در طی سالیان طولانی فشار زیادی را به پوست شما وارد نموده و منجر به کاهش یافتن فیبرهای کلاژن و الاستین پوستتان می گردد. تمامی این عوامل باعث ایجاد چین و چروک و خطوط خنده خواهند شد.

همچنین از دیگر عوامل موثر بر خطوط خنده می توان به کاهش و یا اضافه وزن شدید اشاره نمود.کاهش وزن شدید می تواند باعث شل شدن پوست بدن شما در نواحی مختلف به خصوص در گردن و صورت شود. با افزایش وزن و در نتیجه چاق شدن گونه هایتان، خطوط خنده می تواند آشکارتر گردد.

یکی دیگر از عوامل موثر بر خطوط خنده خوابیدن به پهلو است. اگر چه این مدل خوابیدن می تواند بر خطوط خنده یک طرف صورت و یا هر دو طرف تاثیرگذار باشد اما برای کاهش تاثیر این مساله احتیاجی به پشت خوابیدن نیست. در صورتی که نگران تاثیر این موضوع بر روی خطوط خنده صورت خود هستید می توانید پوزیشن خوابیدن خود را تغییر دهید. ذکر این نکته نیز ضروری است که داشتن خواب خوب در طول شب برای حفظ پوستی سالم و با نشاط از واجبات است.

فیلر خط خنده

فیلر خط خنده چیست؟

اگرچه برای ترمیم خط خنده و چین و چروک های پوستی روش های مختلفی به کار گرفته می شود اما تزریق فیلر یکی از نخستین روش هایی است که توسط متخصصین پیشنهاد می گردد. البته این امکان نیز وجود دارد که با توجه به شدت خطوط خنده و یا وجود سایر مشکلات همانند حساسیت بیمار به تزریق فیلر از روش دیگری به منظور ترمیم خط خنده استفاده شود.

ترمیم خط خنده با کمک تزریق فیلر

فیلرهای پوستی موادی هستند که به منظور ترمیم خط خنده و چین و چروک ها به کار برده می شوند. این مواد با پر نمودن سطح پوست شما باعث صاف شدن چین و چروک ها می شوند. کلاژن غنی ترین پروتئین بدن است که نقش پر کنندگی صورت را ایفا می کند. میزان این ماده به مرور زمان با افزایش سن در بدن کاهش می یابد.

رایج ترین نوع فیلرهای مورد استفاده برای ترمیم خط خنده حاوی ژل هیالورونیک اسید هستند. این ماده به شکل طبیعی در بدن انسان تولید شده و باعث سفتی و آبرسانی به پوست می شود. گفتنی است که ژل پروفایلو بهترین نوع از انواع ژل هیالورونیک اسید به شمار می آید.

برخی از متخصصین از سایر فیلرها همانند کلسیم هیدروکسیل آپاتیت و اسید پلی ال لاکتیک به منظور ترمیم خط خنده استفاده می کنند. این مواد به صورت مستقیم در محل خطوط خنده بر روی صورت فرد تزریق می شوند. اما مساله آن است که پس از تزریق بدن شما سرانجام این مواد را حذف خواهد نمود. شایان ذکر است که به طور کلی تزریق فیلر خط خنده از 6 تا 18 ماه ماندگاری خواهد داشت.

smiley-woman-with-hyaluronic-acid-injection

تماس با ما و رزرو نوبت

مزایای تزریق فیلر خط خنده

متخصصین مرکز زیبایی سلین تزریق فیلر خط خنده را نسبت به سایر روش ها همانند جراحی لیفت صورت بیشتر توصیه می کنند. اگرچه نتایج حاصل از تزریق فیلر خط خنده در افراد مختلف به شکلهای مختلفی بروز می کند اما از مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره نمود:

معروف ترین فیلر های خط خنده

معروف ترین و موثر ترین فیلر های مورد استفاده در خط خنده , فیلر های حاوی هیالونیک اسید میباشد که از معروف ترین های این مدل فیلر ها میتوان به موارد زیر اشاره نمود : الانسه, پرفکتای ساب اسکین , پلوریال و ………………

عوارض ناشی از تزریق فیلر خط خنده چیست؟

تزریق فیلر خط خنده یکی از مناسب ترین شیوه هایی است که به جای انجام جراحی پیشنهاد می شود. دلیل استفاده از این شیوه آن است که عوارضی از قبیل عفونت، خونریزی و سایر مشکلات ناشی از جراحی ایجاد نخواهد شد. لازم به ذکر است که در صورت بروز عوارض جزئی این عوارض به خودی خود پس از چند روز مرتفع خواهند شد. اما در هر صورت جهت آگاهی شما عزیزان از عوارض جزئی فیلرهای پوستی می بایست به موارد زیر اشاره نماییم:

 

چه روش های دیگری برای ترمیم خط خنده وجود دارد؟

تزریق فیلرهای پوستی یک روش غیر تهاجمی است که به منظور ترمیم چروک های عمیق پوستی مورد استفاده قرار می گیرد. در صورتی که این شیوه در حصول نتایج مورد انتظار به شکل مناسبی عمل ننماید، استفاده از روش های تهاجمی پیشنهاد می گردد. از جمله این روش ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • روش اندولیفت خط خنده: این روش یکی از جدیدترین شیوه های جوانسازی پوست به شمار می آید. اندولیفت خط خنده از جمله شیوه های نوینی است که در مرکز زیبایی سلین مورد استفاده قرار می گیرد. شایان ذکر است که این روش فاقد هر گونه عوارض جانبی بوده و نتایج حاصل از آن دارای ماندگاری بالایی می باشد.
  • روش تزریق چربی: تزریق چربی زیر مجموعه ای از روش تزریق فیلر خط خنده به شمار می آید. در این روش برای ترمیم خط خنده از چربی بدن مراجع کننده استفاده می شود. مزیت این روش عدم ایجاد حساسیت پس از انجام عمل تزریق می باشد.

خط خنده و یا خط لبخند به چین و چروک های اطراف دهان و در نزدیکی چشم ها گفته می شود. 

رضایت مشتری های عزیز از خدمات

رضایت مراجعه کننده بخش فیلر خط خنده

تزریق فیلر خط خنده

تزریق فیلر خط خنده

فرم رزرو و مشاوره