بلوار آیت الله کاشانی، روبروی شاهین جنوبی، جنب بانک پاسارگاد، ساختمان روزت، طبقه 7، واحد 25

فیلر زیر چشم ​

. عوامل محیطی مختلفی وجود دارند که سبب ایجاد آکنه های پوستی و همچنین چین و چروک، در پوست می‌ شوند. آلودگی هوا، تغذیه نامناسب، پاک نکردن آرایش و عدم مراقبت صحیح از پوست، از جمله مهم ترین این فاکتور ها هستند. یکی از مشکلاتی که برای چهره های افراد مختلف به وجود می‌ آید؛ گودی زیر چشم است. گودی زیر چشم، می‌ تواند سن افراد را بالا تر از چیزی که هست؛ نشان دهد. در ادامه، شما را با علت به وجود آمدن زیر چشم و همچنین چین و چروک های پوستی آشنا می کنیم و به بهترین روش درمان آن، یعنی تزریق فیلر زیر چشم خواهیم پرداخت.

گودی زیر چشم چیست؟

گودی زیر چشم، در بازه ۲۰ تا ۳۰ سالگی ایجاد شده و تزریق فیلر زیر چشم یکی از بهترین درمان ها برای آن است. کسانی که در بازه سنی ۲۰ تا ۳۰ سالگی هستند باید بدانند؛ پوست روند پیر شدن را در همین زمان آغاز می‌ کند. در این بازه شاهد بروز نشانه هایی هستیم که یکی از آن ها، گودی زیر چشم است. پوست، پروتئین هایی به نام کلاژن و الاستین دارد. زمانی که میزان کلاژن و الاستین پوست کاهش پیدا می کند؛ بروز چین و چروک ها آغاز می شود. در نتیجه کاهش کلاژن و الاستین، هم زمان با روند پیر شدن پوست آغاز می شود. زمانی که عضله های صورت فرد، در اثر صحبت کردن یا خنده، منقبض می شوند؛ این چروک ها بیشتر به چشم می آیند.

تماس با ما و رزرو نوبت

دلایل ایجاد گودی زیر چشم و احساس نیاز به تزریق فیلر

دلایل مختلفی هستند که باعث گودی زیر چشم شده و نیاز به تزریق فیلر زیر چشم را به وجود می آورند. پلک زدن های مداوم و حرکات چشم، باعث شل شدن پوست اطراف ناحیه چشم می شوند. در نتیجه پلک زدن، از جمله مهم ترین دلایل ایجاد گودی زیر چشم در سنین جوانی می باشد. قرار گرفتن در معرض نور آفتاب شدید نیز، یکی دیگر از دلایل ایجاد چین و چروک و گودی زیر چشم است. آفتاب تاثیرات منفی زیادی بر روی پوست شما داشته و در صورت عدم استفاده از ضد آفتاب، تاثیر این اشعه ها و روند پیر شدن پوست بیشتر خواهد شد. همچنین وقتی مقابل نور آفتاب قرار می گیریم؛ چشم ها به طور ناخودآگاه جمع شده و این گونه نیز می تواند باعث ایجاد چین و چروک شود.

نقش دخانیات و استرس در ایجاد گودی زیر چشم

مصرف دخانیات و الکل نیز می ‌تواند باعث کاهش خون رسانی و کاهش اکسیژن رسانی آن به ناحیه زیر چشم شود. در نتیجه کاهش خون رسانی، مواد لازم کم تر به آن ناحیه رسیده و مواد مضر کم تر دفع می شود. این گونه می توان، شاهد بروز چین و چروک ها و گودی زیر چشم باشیم. استرس، ژنتیک، افزایش سن و همچنین آلرژی از دیگر مواردی هستند که می توانند باعث ایجاد گودی زیر چشم شوند.

تزریق فیلر، بهترین روش درمان گودی زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم، بهترین روش و موثر ترین روش برای درمان چین و چروک ها و گودی زیر چشم است. علاوه بر زیر چشم، می توان از فیلر برای پر کردن تمام خطوط ریز صورت استفاده نمود.‌ فیلر سبب افزایش رطوبت پوست شده و انعطاف پذیری پوست را نیز بیشتر می کند. مدت ماندگاری تزریق فیلر حدودا ۶ تا ۱۲ ماه است. پس از گذشت این زمان، برای داشتن نتیجه ایده آل، نیاز به تزریق مجدد می باشد. اگر تزریق ژل، بر اساس روش های کاملا مدرن و به صورت تخصصی انجام شود؛ می توان انتظار ماندگاری بیشتری از این روش پوست داشت.

بهترین زمان تزریق فیلر زیر چشم

امروزه شیوه های مختلفی، برای جلوگیری از روند پیری پوست وجود دارد. همان طور که گفته شده، یکی از نشانه های مهم پیر شدن پوست، ایجاد گودی زیر چشم است. بعد از ۳۰ سالگی، چین و چروک های بیشتر می شوند. در نتیجه بهتر است قبل از سی سالگی و عمیق شدن چروک ها، درمان انجام شود.

پیشگیری از گودی زیر چشم

تزریق فیلر زیر چشم یک روش درمانی برای کاهش گودی در ناحیه اطراف چشم می باشد. اما به غیر از درمان، شما باید با روش های پیشگیری از گودی زیر چشم نیز آشنا باشید. البته باید گفت ایجاد گودی زیر چشم، تا حدی زیادی اجتناب‌ ناپذیر است. بعضی از افراد، به صورت ژنتیکی با این مشکل مواجه هستند اما می‌ توان با رعایت نکاتی از شدت این مسئله کاست. استفاده از  کرم دور چشم، استفاده از ضد آفتاب، ماساژ صورت، پاکسازی پوست، مرطوب نگه داشتن پوست،  عدم حرکت بیش از حد عضله های اطراف چشم، استفاده از روغن های گیاهی موثر و همچنین تامین ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز، از جمله روش هایی هستند که می توانند برای پیشگیری از ایجاد گودی زیر چشم استفاده شوند.

دکتر برای تزریق فیلر زیر چشم

کسانی که قصد تزریق فیلر زیر چشم را دارند؛ ممکن است با سوالات مهمی مواجه شوند. یکی از مهم‌ ترین سوال ها انتخاب بهترین دکتر برای انجام این کار است. روش ‌های مختلفی برای انتخاب بهترین دکتر متخصص وجود دارد. همان طور که می دانید تزریق فیلر زیر چشم، در ناحیه حساسی انجام شده و عدم انتخاب درست متخصص برای این کار، می تواند عوارضی داشته باشد.‌ شما میتوانید نمونه کارهای تزریق فیلر زیر چشم پزشکان مطب زیبایی سلین رو در پایین همین صفحه مشاهده بفرمایید و برای دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید 

رضایت مشتری های عزیز از خدمات

فرم رزرو و مشاوره