بلوار آیت الله کاشانی، روبروی شاهین جنوبی، جنب بانک پاسارگاد، ساختمان روزت، طبقه 7، واحد 25

لیزر موهای زائد

تکنولوژی لیزر موهای زائد کمک می‌کند از شر خارش بدن پس از تیغ زدن موهای زائد راحت شوید. موهای زائد موجود در چانه حتی اگر زبر و مجعد هستند با کمک این روش کاملا از بین می روند و اثری از آنها باقی نمی‌ماند.

بررسی عملکرد روش لیزر موهای زائد بدن

پایه روش لیزر موهای زائد بدن استفاده از  یک تکنولوژی جدید به نام فناوری نور است. در این روش پالس های انرژی نور به محل مشخصی که دارای موهای زائد است تابیده می‌شود و باعث می‌شود فولیکول و ریشه تارهای مو کاملا از بین بروند. حذف ریشه و فولیکول امکان مجدد رویش مو را از بین می‌برد. بنابراین روش فوق به صورت دائمی موهای زائد را حذف می کند. جلسات لیزر درمانی باید در فواصل مشخص هفتگی یا ماهانه بر اساس هر فرد تنظیم شوند. تنظیم فاصله مناسب بین جلسات لیزر درمانی کمک می کند، حذف دائمی موها رخ دهد و فولیکول های مو کاملاً از بین بروند. طبق تحقیقات ثابت شده که رشد مو سه مرحله کلی دارد. موهای مناطق خاص بدن ممکن است در مراحل مختلف رشد باشند. بنابراین تنظیم فاصله زمانی مناسب جلسات لیزر درمانی بسیار مهم است. برای حذف دائمی موهای زائد و از بین بردن کامل فولیکول های مو باید حتماً لیزر موهای زائد در مرحله رشد فعال انجام شود.

تماس با ما و رزرو نوبت

icon About

درد روش لیزر چقدر است؟

روش لیزر موهای زائد روشی کاملا بی ضرر است و جزء بهترین روشهای حذف موهای زائد محسوب می‌شود. درد ناشی از این روش برای برخی افراد کمی آزاردهنده است زیرا میزان آستانه تحمل درد در افراد متفاوت است. افرادی که از این روش برای حذف موهای زائد استفاده کرده اند آن را مشابه کشیدن یک لایه پلاستیکی روی پوست تشبیه کردند. با وجود درد کم روش، قبل و بعد از لیزر از روش های خنک کنندگی استفاده می شود. خنک سازی پوست باعث بی حس شدن آن می شود و درد ناشی از حذف موهای زائد را در حین کار و بعد از آن تا سطح قابل توجهی کاهش می دهد.

تعداد جلسات لازم برای لیزر درمانی

به طور کلی برای اغلب افراد بین 8 تا 10 جلسه لیزر موهای زائد ضروری و لازم است. فاصله استاندارد بین جلسات لیزر درمانی 4 هفته است. این برنامه‌ریزی بهترین نتایج را در پی داشته است. در طی یک سال ممکن است یک تا دو بار جلسات اضافی جهت تمدید نیاز باشد.

بررسی موارد مهم قبل از جلسه لیزر موهای زائد

برای جلسه اول لیزر محل مورد نظر را ۲۴ ساعت قبل اصلاح کنید، ولی حتماً یک تعداد مو را جهت تشخیص جنس موها توسط متخصص باقی بگذارید. قبل از شروع لیزر در کلینیک موهای باقیمانده اصلاح می شوند. در برخی از کلینیک ها جلسه مشاوره قبل از جلسه اصلی لیزر انجام می‌شود و گاهی نیز ممکن است همزمان انجام شود.

برای بخش بیکینی قسمت هایی که نمی خواهید لیزر شوند را اصلاح نکنید.

در جلسه لیزر نباید روی پوست آرایش یا لوسیون باشد.

استفاده از اسپری برنزه و محصولات برنزه کننده پوست دو هفته قبل از لیزر موهای زائد ممنوع است، زیرا احتمال آسیب دیدن پوست بالا می رود.

باید سه روز قبل و سه روز بعد از لیزر سعی کنید در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.

بعد از لیزر نباید تا یک ماه محل مورد نظر را اپیلاسیون کرد یا بند انداخت و یا با موچین موها را حذف کرد. در این مدت فقط می توان محل لیزر شده را اصلاح کرد و تراشید.

زنان باردار، شیرده یا در حال اقدام به بارداری نمی توانند از این روش برای حذف موهای زائد استفاده کنند.

در دوران قاعدگی خدمات لیزر بیکینی انجام نمی شود.

توصیه می شود برای بی حس کردن پوست ۲۰ دقیقه قبل از لیزر محل را با اسپری یا کرم لیدوکائین ۴ درصد بی حس کنید.

نتیجه نهایی لیزر موهای زائد چیست؟

بعد از پایان جلسه اول لیزر درمانی نتیجه مورد نظر حاصل می‌شود اما اگر قصد حذف دائمی موهای زائد را دارید حتما باید جلسات درمانی را کامل کنید. در فاصله ۴ هفته بین ۶ تا ۸ جلسه لیزر درمانی بین ۷۰ تا ۸۰ درصد رشد موهای زائد را کند می کند. گاهی اوقات یک تا دو هفته بعد از جلسات لیزر فرد حس می کند رشد موها همچنان ادامه دارد. اما در واقعیت باید گفت این موها مرده هستند و بدن آنها را به راحتی دفع می کند. رشد موهایی که حس می‌شود در واقع فرایند بیرون راندن موها توسط بدن است. بعد از دفع این موها موهایی که مجدد در محل رشد می کنند ظریف و نازک هستند. بعد از هر جلسه موها با پراکندگی بیشتر و به شکل ریزتر رشد می کنند.

لیزر مو مناسب برای کل بدن

  • لیزر موهای زائد را می توان برای کل بدن حتی نواحی حساس مثل صورت، ناحیه شرمگاهی و غیره انجام داد. نواحی تکی و قسمتهای مختلف بدن را میتوان با لیزر پاکسازی کرد. نواحی که میتوان با لیزر موهای زائد آن را رفع کرد شامل:

    • نواحی اطراف و وسط ابرو ها
    • استخوان هایگونه، چانه
    • زیر بغل،قفسه سینه، تمام پشت، پهنای شانه ها، بازوها
    • شکم،کمر، پاها، دست‌ها
    • ناحیه تناسلی،باسن، مقعد
    • در مردان می توان از لیزر برای حذف موهای زائد بخش های فوقانی استفاده کرد.لیزر بیکینی مردان شامل باسن، اطراف بیضه ها و دستگاه تناسلی است.

    در ادامه به تفکیک با لیزر بخش‌های مختلف بدن آشنا می شویم.

آشنایی با روش لیزر موهای زائد زیر بغل

 از مشکلات اصلاح با تیغ زیر بغل، می توان به زبر شدن پوست این ناحیه اشاره کرد. حالت زبری و برجسته شدن پوست زیر بغل در اثر تیغ زدن ممکن است باعث زخم شدن این ناحیه شود و حالت ناخوشایندی ایجاد کند. در لیزر موهای زائد از پوست این ناحیه محافظت می شود. در فرایند لیزر ملانین موجود در فولیکول و ریشه مو هدف قرار گرفته و برای همیشه از بین می رود. بنابراین سطح پوست تخریب نمی شود. این درمان سریع تنها در ۱۰ دقیقه انجام شده و بهترین راه برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل است.

لیزر موهای زائد روی پاها

بعد از اصلاح و تیغ زدن موهای پا بلافاصله که روی پا دست بکشید پوست بسیار صاف و تمیز است. با لیزر درمانی و حذف موهای زائد پا، همیشه مثل لحظه اول اصلاح پاهایی صاف و تمیز دارید. دیگر نیازی نیست چک کنید آخرین بار کی موهای پای خود را اصلاح کرده اید و به راحتی می توانید لباس انتخاب کنید. زمان دوش گرفتن هم کمتر خواهد شد. 

لیزر موهای زائد پا کاملا بی خطر و موثر است. روش کار به این صورت است که اول موهای پا از زیر پوست خارج شده و بیرون می آیند. به مرور زمان منافذ باز پوست بسته شده و پوستی صاف ایجاد می‌شود. خانم هایی که موهای پای تیره دارند اغلب بعد از اصلاح این تیرگی در پای آن‌ها دیده می‌شود، این افراد با لیزر درمانی می توانند تفاوت زیادی احساس کنند. لیزر کردن نسبت به اپیلاسیون از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است. برای حذف کامل موهای پا نیاز به ۸ تا ۱۲ جلسه لیزر درمانی است. این جلسات بین ۲۰ تا ۲۵ دقیقه زمان می برد.

روش لیزر موهای زائد دستها

افرادی که روی دستهای خود موهای متراکم و تیره دارند با فرآیند لیزر موهای زائد می توانند نتیجه مطلوبی را مشاهده کنند. در لیزر دست ها از انگشتان دست تا محل شروع شانه ها و تمام نواحی بالای آرنج لیزر می‌شوند و موهای زائد حذف می گردند.

زیبا سازی صورت با لیزر موهای زائد

لیزر موی صورت برای مردان و زنان موثر است. یکی از بخش‌های مهم بدن از نظر زیبایی صورت است. برخی فکر می‌کنند فقط خانمها از لیزر پوست صورت استفاده می‌کنند در حالی که مردان نیز می‌توانند با لیزر پوست صورت تمیز و مرتبی داشته باشند. حذف موهای زائد روی صورت در افزایش سطح اعتماد به نفس موثر است. برای رسیدن به یک پوست نرم و صاف لیزر درمانی توسط فرد متخصص بسیار موثر است. با کمک لیزر موهای زائد می توانید حس عدم اطمینان به چهره خود را برطرف کنید. خانم ها اغلب از لیزر صورت برای گونه ها چانه، خط ریش و لبه های فوقانی صورت استفاده می کنند. مردان بیشتر برای خط گردن، پشت گردن و ریش از لیزر صورت استفاده می کنند. خدمات لیزر موهای زائد صورت بدون در نظر گرفتن جنسیت فرد برای خانم ها و آقایان قابل انجام است.

1245

بررسی روش لیزر موهای زائد در آقایان

لیزر موهای زائد مخصوص جنسیت خاصی نیست .مردان زیادی به مرکز ما یعنی سلین مراجعه می‌کنند و درخواست حذف موهای ناخواسته در بدن خود را دارند. مردان بیشتر از زنان موهای زائد دارند و دائم نیاز به اصلاح دارند. بنابراین لیزر درمانی برای آنها یک راه حل سریع و ایده‌آل است. لیزر درمانی را میتوان برای همه نقاط بدن مردان استفاده کرد و دیگر فرد نگرانی بابت خارش یا موهای زیر پوستی ندارد. مردان دارای موهای زائد در نواحی قفسه سینه، شکم و پشت با لیزر به راحتی می‌توانند از شر آنها خلاص شوند.

یک باور غلط درباره لیزر درمانی وجود دارد که افراد فکر می‌کنند با لیزر موهای زائد ، شبیه یک مدل تناسب اندام فاقد مو می شوند. در حالی که این چنین نیست، تنها در صورتی که خود فرد تمایل داشته باشد موها کامل حذف می‌شوند. بنابراین به مردانی که نمی‌خواهند موها کامل حذف شوند بلکه تمایل دارند فقط کم پشت تر و نازک تر شوند لیزر درمانی توصیه می‌شود. داشتن موی زیاد در بدن نشانه عدم رعایت بهداشت نیست اما افراد اغلب برای کاهش تحریکات پوستی مجبور می‌شوند موهای برخی نواحی بدن را از بین ببرند. برخی نیز با هدف کم پشت کردن موها و جلوگیری از خارش بدن در فصول گرم سال لیزر درمانی را انجام می دهند.

ورزشکاران و لیزر موهای زائد

  1. افرادی که بدنسازی کار می کنند برای دیده شدن بهتر عضلات لازم است روی بدنشان مویی نباشد. افرادی که ورزش دوچرخه سواری انجام می دهند هنگام استفاده طولانی مدت از دوچرخه در اثر تماس موهای بدن با زین دچار عرق سوز می شوند و پوست آنها دچار تحریکات می شود. بنابراین باید موهای بدن به خصوص در محل پا و پایین تنه را از بین ببرند. ورزشکارانی که از ساپورت ورزشی و فوم رولینگ استفاده می‌کنند باید موهای زائد خود را از بین ببرند تا موها گیر نکنند و کنده نشوند. 

    در ورزش فوتبال نیز ورزشکاران باید موهای زائد در قسمت پاها را حذف کنند زیرا این بخش ها دیده می شوند. حذف موهای زائد فرایند ماساژ را آسان و بدون درد می کند. از مزایای دیگر لیزر موهای زائد برای ورزشکاران می توان به صرفه جویی در زمان نظافت اشاره کرد. زمان آماده سازی فرد قبل از مسابقه نیز کم می شود زیرا نیازی به تراشیدن و اصلاح موهای زائد نیست. خطرات ناشی از آلودگی، خراش و بریدگی در استخر و رخت کن نیز کاهش می یابد.

    بررسی رابطه بین لیزر موهای زائد و قدرت باروری مردان

    استفاده از تکنولوژی لیزر برای حذف موهای زائد در قدرت باروری یا عملکرد نعوظ مردان تاثیر ندارد. زیرا لیزر موهای زائد به عمق اندام های داخلی و پوست آنها نفوذ نمی کند. طبق تحقیقات ثابت شده در تمام قسمت‌های بدن که لیزر انجام می‌شود لیزر به عمق پوست نفوذ نمی‌کند.

برسی نکات و مراقبت های پس از لیزر موهای زائد

345
  • طبیعی بودن قرمزی و برجستگی محل لیزر
  • بعد از لیزر بلافاصله ممکن است محل قرمز یا برجسته شود. این حالت تا دو ساعت ممکن است ادامه پیدا کند. این حالت کاملاً طبیعی است و تا چند ساعت محل حالت آفتاب سوختگی دارد. بعد از دو ساعت اگر این حالت ادامه داشت می‌توان از کمپرس سرد استفاده کرد. برای رفع پوسته‌پوسته شدن محل می توان از کرم آنتی بیوتیک استفاده کرد. پوست های تیره نسبت به پوست های روشن بیشتر دچار عوارض می‌شوند و زمان بیشتری طول می کشد تا بهبود پیدا کنند.
  •  تمیز کردن محل لیزر شده
  • در ۴۸ ساعت اول پس از لیزر محل باید به آرامی شسته و خشک شود و به هیچ عنوان مالش داده نشود.
  •  عدم استفاده از مرطوب‌کننده یا لوسیون یا مواد آرایشی در محل تا ۲۴ ساعت
  • محل لیزر شده باید خشک و تمیز نگهداری شود. تا ۲۴ ساعت اول نباید در محل لیزر شده از لوازم آرایشی یا مرطوب کننده استفاده کرد. بعد از بهبود محل و از بین رفتن تحریکات پوستی این کار مجاز است.
  • شروع ریزش موهای مرده ۵ تا ۳۰ روز پس از درمان
  • موهای مرده زبر که از فولیکول های مو خارج شده اند ۵ تا ۳۰ روز بعد از لیزر در محل ظاهر می‌شوند. این موها بلافاصله از بین می‌روند.
  •  لایه برداری جهت سرعت بخشیدن به ریزش مو
  • بعد از لیزر درمانی بین ۵ تا ۳۰ روز روند ریزش مو شروع می شود. این ریزش با رشد موهای جدید زبر که از فولیکول خارج می شوند ممکن است بروز پیدا کند. این موهای مرده را می توان با یک پارچه لایه بردار یا لیف شست. برای کمک و تسریع روند بیرون آمدن این موها می توان محل را اصلاح یا شیو کرد.
  •  دوری از آفتاب
  • برای جلوگیری از بروز لکه‌های تیره یا روشن تا دو ماه در معرض نور آفتاب قرار نگیرید. در طول دوره لیزر درمانی و تا دو ماه بعد از آن باید از ضد آفتاب اس پی اف ۲۵ به بالا استفاده کرد.
  •  عدم استفاده از بند، موچین، موم و جلوگیری از ایجاد زخم و خراش
  • محل لیزر شده را فقط با شیو کردن میتوان اصلاح کرد. استفاده از سایر روش های اصلاح مثل بند، موچین یا موم باعث می شود در نتیجه کار تاثیر نامطلوبی داشته باشد. محل درمان شده نباید دچار زخم یا خراش شود.
  •  تفاوت در رشد موها
  • برای رسیدن به یک بدن بی مو 6 تا 9 جلسه لیزر درمانی نیاز است. برای برخی افراد تعداد جلسات بیشتری ممکن است لازم باشد.
  • انجام ورزش و تمرین بعد از لیزر درمانی ممنوع است. باید حتما لباس گشاد استفاده کنید تا ناحیه لیزر شده عرق نکند.
leser1

بررسی عوارض لیزر موهای زائد

احتمال بروز عوارض جانبی پس از لیزر بسیار کم است. چند مورد از عوارض لیزر درمانی شامل موارد زیر است:

  • احتمال عفونت در فولیکول مو و ایجاد ضعف در اثر عدم انجام مراقبت‌های پس از لیزر.
  • احتمال ایجاد سوختگی و تاول در صورت انجام لیزر موهای زائدتوسط فرد بی تجربه. اغلب افرادی که در خانه و بدون حضور متخصص اقدام به لیزر می کنند ممکن است دچار سوختگی و تاول شوند. افرادی که در زمینه لیزر تخصص دارند هنگام کار مهارت لازم را دارند که پوست دچار سوختگی یا تاول نشود.
  • باید هنگام لیزر درمانی صورت یا نزدیک صورت،از چشم ها محافظت کرد. باید قبل از شروع لیزر از محافظ چشم مناسب استفاده کنید. بدترین عارضه ناشی از لیزر درمانی آسیب رسیدن به چشم است. اگر چشم بدون محافظ در برابر پالس های نوری لیزر قرار بگیرد احتمال آسیب جدی آن وجود دارد.

رضایت مشتری های عزیز از خدمات

رضایت مشتری های عزیز از خدمات

فرم رزرو وقت و مشاوره رایگان