بلوار آیت الله کاشانی، روبروی شاهین جنوبی، جنب بانک پاسارگاد، ساختمان روزت، طبقه 7، واحد 25

تزریق ژل لب

از تزریق ژل لب که به فیلر لب نیز معروف است برای حجم دهی به لب ها، پر کردن لب ها و اصلاح فرم لب ها به صورت طبیعی استفاده می شود. تزریق ژل به لب به صورت مدل های مختلف نظیر عروسکی، روسی، توپر، طبیعی و… انجام می گردد. از بین مدل های مذکور تزریق فیلر لب به صورت نچرال و طبیعی امروزه مورد توجه قرار گرفته است. با تزریق ژل به صورت طبیعی به لب ها می توان فرم بد لب ها را اصلاح کرد و جذابیت کاملا طبیعی را به فرم لب ها بخشید.

close-up-portrait-young-woman-isolated-white-studio-wall

تزریق ژل لب ( فیلر لب ) چیست؟

از تزریق ژل لب برای انجام تقارن لب ها و افزایش حجم لب های بالا و پایین استفاده می شود. فیلرهای لب که بر پایه اسید هیالورونیک هستند در سال های اخیر به عوامل پر کننده و تقویت کننده بافت لب تبدیل شده اند. این محصولات در انواع برندهای متنوع تولید می شوند و دارای کاربردهای زیادی می باشند. متقاضیان می توانند از فیلر لب بدون نیاز به عمل جراحی استفاده کنند و جذابیت ظاهری خود را افزایش دهند.

فیلرهای هیالورونیک دارای ساختاری نرم شبیه به ژل هستند. شایان ذکر است که ماندگاری تزریق ژل لب نیمه موقت است و مدت زمان ماندگاری آن به برند تولید کننده ژل و به ناحیه ای که تزریق انجام شده است بستگی دارد. در حالت کلی مدت زمان ماندگاری فیلر لب بین 6 تا 12 ماه می باشد. اگر برند تولید کننده ژل دارای کیفیت بالایی باشد مدت زمان ماندگاری تزریق ژل لب حدود 18 ماه نیز خواهد بود. در نتیجه بهتر است برای انجام تزریق ژل به لب ها به کلینیک حرفه ای و خوبی مراجعه کنید. در کلینیک های معتبر و حرفه ای از فیلر لب با برندهای با کیفیت استفاده می شود.

آیا هیالورونیک اسید جزو بهترین فیلرهای لب است؟

هیالورونیک اسید یکی از معروف ترین و کم عارضه ترین پر کننده های تزریقی می باشد که از آن برای فرم دادن به لب ها استفاده می شود. هیالورونیک اسید به صورت طبیعی و با غلظت زیادی در بافت چشم، پوست و مفاصل موجود است. آب در پوست جذب اسید هیالورونیک می گردد در نتیجه پوست به مقدار قابل توجهی هیدراته می شود. با بالا رفتن سن حجم بافت چربی موجود در صورت، ماهیچه ها، پوست بدن و… کاهش پیدا می کند. کاهش حجم چربی باعث ایجاد چین و چروک، بروز خطوط عمیق و سطحی، ایجاد خط خنده، افتادگی گونه ها و… می گردد. به کمک تزریق ژل هایی که بر پایه هیالورونیک اسید ساخته شده اند می توان چین و چروک، خطوط عمیق و سطحی، افتادگی گونه ها و… را کاهش داد. علاوه بر این به کمک تزریق این نوع ژل ها می توان حجم مناسبی را به لب ها، گونه ها و… بخشید.

ژل هیالورونیک اسید برای رطوبت رسانی موضعی به پوست نیز کاربرد دارد. اسید هیالورونیک جزو مولکول های درشت محسوب می شود که دارای ابعاد بزرگی است به همین دلیل به راحتی از سد پوست عبور نمی کند و میزان جذب آن توسط پوست صورت و بدن به صورت قابل توجهی پایین است. فقط در صورتی هیالورونیک اسید به مقدار زیاد جذب پوست می شود که به پوست تزریق شود. امروزه فیلر یا ژل های هیالورونیک اسید به قسمت های مختلف بدن و صورت نظیر گودی چشم ها، لب ها و… تزریق می شوند.

ژل هیالورونیک اسید بعد از تزریق به لب ها و سایر قسمت های بدن به صورت طبیعی جذب می گردد. نحوه تزریق این نوع ژل به لب ها به راحتی امکان پذیر است. علاوه بر این در ترکیب ژل هیالورونیک اسید درصدی لیدوکائین وجود دارد که باعث کاهش درد در زمان تزریق ژل و دوران نقاهت می شود.

از مهم ترین کاربردهای ژل هیالورونیک اسید می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

پرطرفدارترین مدل های تزریق ژل لب در ایران کدام است؟

همانطور که ذکر شد تزریق ژل به لب ها در انواع روش های مختلف انجام می شود. از پرطرفدارترین مدل های تزریق ژل لب در کشور ایران می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بررسی انواع تزریق ژل لب

امروزه روش های زیادی برای فرم بخشیدن به لب ها وجود دارند که بهتر است متقاضیان این عمل زیبایی اطلاعات لازم را در این زمینه بدست آورند. با انتخاب هر یک از این مدل های تزریق ژل لب می توانید به لب هایتان فرم جذاب و خاصی را ببخشید.

close-up-doctor-checking-patient
close-up-portrait-young-woman-isolated-white-studio-wall

مدت زمان ماندگاری ژل لب چقدر است؟

مدت زمان ماندگاری ژل لب با توجه به مدل، روش تزریق، مارک ژل لب، محل تزریق و… بین 6 تا 18 ماه می باشد. علاوه بر این تزریق ژل ممکن است باعث تحریک تولید کلاژن شود در طولانی مدت پوست شما شاداب و جذاب تر شود.

عواملی نظیر شرایط سنی و بدنی بیمار و نوع ژل مورد استفاده نیز در مدت زمان ماندگاری تزریق ژل لب تاثیرگذار هستند. در حالت کلی می توان گفت هر چقدر میزان غلظت بستر تشکیل دهنده ژل بیشتر باشد و ژل به صورت عمیق تر تزریق گردد مدت زمان ماندگاری آن بیشتر خواهد بود. برای حفظ ژل لب باید درمان تزریق فیلر را تکرار کنید.

ژل لب از نوع اسید هیالورونیک جزو بی خطرترین ژل ها می باشد و اغلب متقاضیان برای اولین بار این نوع ژل را به لب های خود تزریق می کنند.

بهترین برند برای تزریق ژل لب کدام است؟

بهترین محصولات برای تزریق ژل لب محصولاتی هستند که دارای اسید هیالورونیک می باشند. این نوع محصولات دارای ریسک و عوارض جانبی بسیار کمی هستند و بعد از تزریق متقاضی نیاز به استراحت ندارد. از معروف ترین برندهای ژل لب می توان به برندهایی نظیر پلوریال,ایدیا ,نرامیس , ژوویدرم، رستیلن و… اشاره کرد. در صورتی که تمایل دارید به لب هایتان ژل تزریق کنید بهتر است همین الان با مطب زیبایی ما تماس بگیرید و با توجه به شرایط خود مشاوره رایگان دریافت کنید.

تماس با ما و رزرو نوبت

بررسی عوارض تزریق ژل لب چیست؟

قبل از انجام تزریق ژل لب ابتدا متخصص باید تاریخچه پزشکی تان را به صورت دقیق بررسی نماید زیرا برخی از انواع آلرژی، شرایط عصبی، شرایط پوستی، مصرف داروهای خاص و… می تواند ایمنی شما را به خطر بیاندازد.

اگر شما داروهایی نظیر ناپروکسن، آسپرین و… را که زیر مجموعه NSAID ها هستند را مصرف کرده اید باید این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید. این نوع داروها جزو رقیق کننده های خون به شمار می روند و ممکن است بعد از تزریق در قسمت لب ها یا اطراف آن ها کبودی هایی ایجاد شود.

تورم لب ها بعد از تزریق ژل لب از عوارض این عمل زیبایی است. در صورتی که شما سابقه بیماری پوستی تبخال دارید ممکن است با تحریک سوزن ها دوباره تبخال در ناحیه لب هایتان ایجاد شود. در دوران شیردهی و بارداری از تزریق ژل به لب ها خودداری کنید.

تزریق ژل لب برای افرادی که به مواد تشکیل دهنده ژل ها حساسیت دارند یا دارای اختلالات عصبی هستند مناسب نمی باشد.

روش های جلوگیری از تورم لب ها بعد از تزریق ژل لب

برای پیشگیری از تورم لب ها بعد از تزریق ژل لب ها باید نکات زیر را مد نظر داشته باشید:

3 مورد حیاتی در انتخاب پزشک برای تزریق ژل لب

تزریق ژل لب بدون تردید یک هنر است در نتیجه پزشک باید تخصص لازم را در این زمینه داشته باشد تا بتواند به لب های شما فرم بی نظیری را ببخشد. بنابراین برای تزریق ژل به لب ها به پزشکی متخصص و ماهر مراجعه کنید. در صورتی که پزشک مهارت لازم را در این زمینه نداشته باشد یا از ژل بدون کیفیت استفاده کند درصد ریسک عمل زیبایی تان بیشتر خواهد بود.

اگر ژل بدون کیفیت باشد در ناحیه لب ها بافت هموار و یکدستی ایجاد نمی شود و فرم لب ها نامطلوب به نظر می رسد. در صورتی که پزشک تخصص لازم را در زمینه تزریق ژل لب داشته باشد و از محصول با کیفیت برای انجام این کار استفاده نماید بدون تردید فرم لب ها طبیعی تر به نظر می رسند. به این نکته نیز توجه داشته باشید که بعد از تزریق ژل به لب ها شما باید زیبایی و جذابیت طبیعی را روی لب هایتان احساس کنید.

قبل از انجام تزریق ژل لب بهتر است به جستجوی یک پزشک ماهر بپردازید. در انتهای همین صفحه نمونه هایی از تزریق پزشکان مطب سلین رو مشاهده کنید

بررسی تزریق ژل به لب ها

بعد از تزریق  از انقباض عضله جلوگیری می گردد و چین و چروک ها کاهش پیدا می کنند. از فیلر یا ژل برای حجم دادن و پر کردن به لب ها استفاده می شود.

در زمان های گذشته برای فرم دادن به لب ها و… از پرکننده های کلاژنی استفاده می شد. در حالیکه امروزه برای فرم دادن به لب ها از فیلرها و پرکننده هایی که بر پایه هیالورونیک اسید هستند استفاده می شود. ژل هیالورونیک اسید دارای قابلیت جذب بالای آب است و همین امر باعث می شود بعد از تزریق این نوع ژل پوست شاداب تر به نظر برسد و چین و چروک های پوستی باز شوند.

بعد از تزریق ژل به صورت طبیعی هیالورونیک اسید که با بالا رفتن سن کمتر شده است تحریک می گردد و در نتیجه کلاژن سازی پوست افزایش پیدا می کند.

از ژل لب برای انجام چه کارهایی استفاده می شود؟

از ژل یا فیلر با ذرات سازنده بزرگ برای بازسازی و ترمیم فک، بینی، گونه ها استفاده می شود. اگر ذرات تشکیل دهنده فیلر یا ژل کوچک تر باشد از آن برای ترمیم خطوط ریز، بازسازی در نواحی نظیر لب ها، زیر چشم ها و… استفاده می شود. به این نکته نیز توجه داشته باشید که برای رسیدن به نتیجه بهتر ممکن است بیش از یک عدد ژل یا فیلر مورد استفاده قرار بگیرد.

بررسی تفاوت تزریق ژل و تزریق بوتاکس

از تزریق بوتاکس برای رفع چین و چروک صورت در نواحی مختلف نظیر خط اخم پیشانی، خط خنده و… استفاده می شود. برای تزریق بوتاکس بهتر است از مارک های معروف و با کیفیت نظیر دیسپورت استفاده کنید. بوتاکس با برند دیسپورت دارای قدرت و ماندگاری بیشتری می باشد.

فیلر یا ژل جزو پرکننده های پوست به شمار می روند. تزریق ژل برای ایجاد حجم و فرم دهی به گونه ها، لب ها، زاویه سازی صورت، رفع گودی زیر چشم ها و از بین بردن چین و چروک روی دست کاربرد زیادی دارد.

بررسی مهم ترین کاربردهای تزریق بوتاکس و ژل

از بوتاکس اغلب برای زیبایی در ناحیه یک سوم فوقانی پوست صورت استفاده می شود. طول درمان به کمک تزریق بوتاکس حدود 10 تا 15 دقیقه می باشد. مدت زمان ماندگاری بوتاکس نیز 5 ماه یا بیشتر است. از مهم ترین انواع کاربرد تزریق بوتاکس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

از ژل یا فیلر برای فرم دهی به قسمت های مختلف صورت و لیفت پوست صورت استفاده می شود. از مهم ترین انواع کاربرد تزریق ژل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

مراقبت های پس از تزریق ژل به لب ها

بعد از تزریق ژل لب ها بهتر است مراقبت های زیر را انجام دهید تا از عوارض بعد از تزریق ژل پیشگیری کنید:

سخن پایانی

تزریق ژل لب باعث افزایش جذابیت ظاهری افراد می شود به همین دلیل امروزه متقاضیان این نوع عمل زیبایی افزایش پیدا کرده اند. به کمک تزریق ژل می توان زیبایی فرم لب ها را افزایش داد. برای دریافت مشاوره رایگان در مورد تزریق ژل لب با ما تماس بگیرید 02144050788

تغییرات زیباجویان عزیز

رضایت مشتری های عزیز از خدمات

رضایت مراجعه کننده بخش تزریق ژل لب

تزریق فیلر لب نورامیس

تزریق فیلر لب

تزریق فیلر لب

تزریق فیلر لب

تزریق فیلر لب نورامیس
تزریق فیلر لب
تزریق فیلر لب
تزریق فیلر لب

فرم رزرو وقت و مشاوره رایگان